Platba kreditnou kartou

Prijímajú sa tieto kreditné karty: American Express, Maestro, MasterCard a Visa.

Ak platíte kreditnou kartou, budete požiadaní o zadanie údajov o svojej kreditnej karte počas procesu objednávania. Vaše údaje budú samozrejme šifrované pre nás prostredníctvom postupu SSL. Vaša kreditná karta sa potom načíta priamo a vaša objednávka je upravená priamo nami.

Aby sme vás chránili pred zneužívaním kreditných kariet, môžeme si tiež skontrolovať vaše údaje, keď si objednáte. V takom prípade dostanete e -mail na potvrdenie objednávky od nášho zákazníckeho servisu. V tomto e -maile vám bude vysvetlený ďalší postup.

Platba prostredníctvom PayPal

Ak chcete používať túto platobnú možnosť, počas procesu objednávania sa budete priamo postúpiť na PayPal. Ak už ste zákazníkom spoločnosti PayPal, môžete sa ľahko zaregistrovať a platiť za svoje údaje používateľa. Platba je obzvlášť istá vďaka ochrane kupujúceho PayPal, pretože ak niečo nefunguje, dostanete peniaze späť.

Ak platíte s PayPal v MySconcear, prepojíme váš účet MySecondear s účtom PayPal.

Pre vás ako zákazníka to znamená, že sa nemusíte znova zaregistrovať s PayPal, keď nakupujete v Mysecandear.

MySecandear je preto možné vyberať sumu iba z vášho účtu PayPal, ak sa tovar skutočne odosiela. Akékoľvek úhrady a ďalšie platby je možné implementovať rýchlo a ľahko pomocou ich pripojeného účtu PayPal.

môžete tento odkaz odstrániť kedykoľvek alebo použiť aj iný účet PayPal.

Platba od spoločnosti Klarna okamžite (Direct DEBIT)

Ak sa okamžite rozhodnete pre platbu od spoločnosti Klarna, banka Klarna vykoná platobný proces pre MySecandear.

Ak ste si vybrali Klarnu ako platbu pri objednávaní, môžete si možnosť okamžite vybrať prostredníctvom nášho poskytovateľa Klarna. Nepotrebujete účet v Klarne.

Sofortüberweisung je priamy prenos banky, ktorý pracuje s vašimi údajmi online bankovníctva.

  1. Vyberiete si svoju krajinu a banku.
  2. Prihláste sa pomocou údajov online bankovníctva. Dáta sú šifrované do vašej banky.
  3. V niektorých bankách sa do vášho smartfónu odošle ďalší potvrdzovací kolík, ktorý musíte použiť raz na potvrdenie svojej transakcie.
  4. Hneď ako bol bankový prevod úspešný, MySecandear dostane potvrdenie a okamžite spustí objednávku.
  5. Čo môžete urobiť, ak nebolo prijaté žiadne potvrdenie objednávky?

    Po úspešnom dokončení objednávky dostanete potvrdenie objednávky na e -mailovú adresu, ktorú ste poskytli. Hneď ako bol MySeccondear odoslaný do objednávky, objednávka bola vyplnená.

    Ak v poštovej schránke nenájdete potvrdenie objednávky, skontrolujte aj priečinok spamu.

    Vo všeobecnosti nemôžete dostávať e -maily od spoločnosti MySecandear? Kontaktujte náš zákaznícky servis na adrese service@mysecontear.de .