O nás

Za spoločnosťou MySecondEar stojí silný tím audiológov a inovátorov, ktorých poslaním je otriasť trhom s načúvacími prístrojmi a priniesť trvalé pozitívne zmeny. Veríme, že vynikajúci sluch by mal byť dostupný pre každého. Každý deň pracujeme na tom, aby sme to umožnili.

Náš spoluzakladateľ a generálny riaditeľ Niklas Spichalsky sám nosí načúvacie prístroje už viac ako 20 rokov, a preto až príliš dobre poznal ťažkosti spojené s nákupom načúvacích prístrojov.

Od vysokej miery netransparentnosti na trhu, cez nedostatočnú flexibilitu až po úplne prehnané ceny.

Aby všetkým týmto problémom čelil, založil spolu s Julianom Stechertom spoločnosť MySecondEar. S pomocou svojho tímu akustikov, majstrov akustiky a poradcov pre sluch sú teraz obaja konateľmi jedného z najrýchlejšie rastúcich akustikov v Nemecku.

Ano! Spoločnosť je registrovaná v biha - Spolkovom cechu akustikov - ktorý zastrešuje profesiu akustikov v Nemecku. Každý, kto je tam registrovaný, má nielen zmluvy so všetkými zákonnými zdravotnými poisťovňami v Nemecku, ale má aj vysoké postavenie u súkromných zdravotných poisťovní a samotných výrobcov načúvacích prístrojov. Ako váš nový akustik sme tu pre vás ako kontaktný partner pre všetky témy týkajúce sa sluchových pomôcok a porúch sluchu.

Postup nákupu načúvacích prístrojov

Je to možné! Spolu s nami vykonáte tieto kroky:

1. Požiadate o cenovú ponuku na požadovaný načúvací prístroj.

2. Kontaktuje vás váš osobný odborník alebo sluchový poradca, aby vám objasnil všetky nevyjasnené otázky. Môžete nás kontaktovať aj priamo na telefónnych číslach +49 30 3080 6040 (Nemecko), +43 720 816056 (Rakúsko) alebo +41 43508 46 42 (Švajčiarsko).

3. Vášmu osobnému odborníkovi na starostlivosť o sluch alebo sluchovému poradcovi najprv e-mailom zašlete aktuálny recept od vášho ORL lekára s testom sluchu na ňom.

4. Keď dáte "OK", váš odborník na starostlivosť o sluch alebo sluchový poradca pre vás vytvorí individuálnu objednávku a e-mailom vám pošle príslušný odkaz na objednávku.

5. Keď si všetko pozriete, môžete objednávku iniciovať sami alebo ju prípadne urobiť spolu so svojím sluchovým poradcom.

6. Teraz sú vaše načúvacie prístroje pripravené na odoslanie. Na základe vášho vyšetrenia sluchu budú prístroje prednastavené a zaslané poštou k vám domov.

7. Po prijatí načúvacích prístrojov sa následne uskutoční ich nastavenie na diaľku s vašou osobnou kontaktnou osobou z nášho akustického oddelenia. O postupe vzdialenej montáže vás budeme vopred podrobne informovať.

Takže vidíte, že nákup na diaľku online v MySecondEar nie je nič zložité a je dokonca mimoriadne pohodlný! Ak chcete nákup načúvacích prístrojov vysporiadať so svojou zákonnou zdravotnou poisťovňou, je potrebný aspoň jeden termín prijatia v jednej z našich špecializovaných predajní. Najlepšie je urobiť prvý krok a nezáväzne sa informovať! Tešíme sa na vašu odpoveď!

Zašlite nezáväzný dopyt teraz >>

Všetko, čo potrebujete na uvedenie načúvacích prístrojov do prevádzky. Konkrétne ide o:

  • požadovaný načúvací prístroj
  • nabíjaciu stanicu alebo balenie batérií (60 ks.
  • Výstroj pre načúvacie prístroje
  • Slúchadlá rôznych veľkostí a tvarov
  • Filtre na načúvacie prístroje
  • Čistiaca súprava
  • Púzdro na načúvacie prístroje

Všetko toto je v cene zdarma, t.j. už zahrnuté v cenách načúvacích prístrojov. Okrem toho máte nárok na šesť rokov bezplatných úprav!

Máte záujem o načúvací prístroj? Pošlite nám teraz nezáväzný dopyt!

Odošlite nezáväzný dopyt teraz >>

Ano! Vyššie opísaný postup je len jednou z možností, radi vás privítame v niektorej z našich špecializovaných predajní. Nájdete nás v Berlíne na Schönebergu (Regensburger Str. 5, 10777 Berlín), v Dortmunde (Olpe 29, 44135 Dortmund) alebo v Hamburgu (Überseeboulevard 2, 20457 Hamburg).

Na dohodnutie stretnutia nám stačí zavolať na telefónne číslo +49 30 3080 6040 (Nemecko), +43 720 816056 (Rakúsko) alebo +41 43508 46 42 (Švajčiarsko) alebo nám napísať e-mail na hallo@mysecondear.de. V prípade nákupu môžete na mieste zaplatiť aj kartou.

Ceny a platba

Skrátka preto, že MySecondEar je efektívny a digitálne zameraný.

Na trhu s načúvacími prístrojmi sa už príliš dlho nič nezmenilo. Niekoľko spoločností dominuje trhu, a tým aj cenám. MySecondEar tomu čelí tým, že sa zameriava na moderné a efektívne riešenia:

Optimalizované procesy

Náš tím má rozsiahle znalosti a skúsenosti v oblasti online služieb zákazníkom a, samozrejme, v našich špecializovaných predajniach. Vaše načúvacie prístroje vám nasadíme na diaľku, flexibilne a bez ohľadu na lokalitu.

Nie predražený marketing

Našu reklamu robíme najmä na internete a online. To nám umožňuje efektívnejšie zacieliť náš marketing a má veľké úspory. Neinzerujeme v televízii ani v rádiu.

Nie sme drahí ambasádori značky

Chceme vás viesť k dobrému sluchu a nepotrebujeme hercov ani moderátorov na základe zmluvy. Tí často sami načúvacie prístroje nenosia a sú nákladní.

Prenášame obrovské úspory priamo na vás! Pretože Niklas Spichalsky je ako používateľ načúvacích prístrojov a zakladateľ spoločnosti MySecondEar presvedčený, že dobrý sluch by mal byť konečne cenovo dostupný a nemal by byť viac luxusom!

Definícia a rozsah paušálneho poplatku za opravu: Paušálny poplatok za opravu je jednorazová platba zo strany zákonných zdravotných poisťovní za 6-ročný servis. V prípade základných načúvacích prístrojov (bez vašej ďalšej platby) sú počas tohto obdobia hradené všetky náklady na opravu. Paušálny poplatok za opravu sa nevzťahuje na kvalitnejšie načúvacie prístroje, ktoré boli zakúpené s dodatočnou platbou. Všetky dodatočné náklady na opravu, ktoré vzniknú v dôsledku vyššej kvality načúvacích prístrojov, budú fakturované. To znamená, že máte k dispozícii najlepší servis a môžete sa na svoje načúvacie prístroje spoľahnúť!

Krytie nákladov na načúvacie prístroje vyššej kvality: V prípade načúvacích prístrojov vyššej kvality, ktoré podliehajú doplatku, zdravotná poisťovňa hradí fixnú sumu nákladov na opravu prostredníctvom paušálneho poplatku za opravu. Ďalšie náklady, najmä náklady na opravu z dôvodu lepšieho vybavenia alebo výmeny spotrebného materiálu, si musí poistenec uhradiť sám.

Servis a odporúčania pri novom nákupe: Servisný paušál zdravotných poisťovní, ktorý sa pohybuje v rozmedzí od 120 € do 154,70 €, pokrýva aj údržbu a opravy. Na konci šesťročného obdobia sa často odporúča nový nákup, najmä ak náklady na opravu prevyšujú nový nákup. Pravidelná údržba a starostlivosť, ako aj konzultácia s odborníkom na ochranu sluchu v prípade opravy sú nevyhnutné pre dlhú životnosť načúvacieho prístroja.

Možnosti platby a ochrany

Pre vaše pohodlie ponúkame rôzne spôsoby platby:

  • PayPal (s ochranou kupujúceho)
  • Klarna
  • bankový prevod
  • Amazon Pay
  • kreditná karta

Ako osoba so zákonným zdravotným poistením v Nemecku platíte len svoju individuálnu spoluúčasť. Pri platbe cez PayPal využívate ochranu kupujúceho, ktorá vám poskytuje dodatočnú bezpečnosť. Ak sa vyskytnú neočakávané problémy, môžete sa obrátiť priamo na spoločnosť PayPal a neriskovať.

Zdravotné poistenie

Ano! Ako registrovaný akustik v biha, Spolkovom cechu akustikov sluchovo postihnutých, máme zmluvy so všetkými nemeckými, zákonom stanovenými zdravotnými poisťovňami. Takže zaplatíte len rozdiel znížený o dotáciu (vlastný príspevok) a my sa postaráme o spracovanie s vašou zdravotnou poisťovňou.

Ak ste súkromne poistení, jednoducho sami predložíte vyúčtovanie a dostanete späť svoju individuálnu dotáciu.

To okrem iného závisí od toho, v ktorej zdravotnej poisťovni ste poistení. Ak sa chcete o tom dozvedieť viac, najlepšie je obrátiť sa priamo na svojho osobného sluchového poradcu alebo nám zavolajte na +4143 5084 642 (Švajčiarsko) alebo +43 720 816 056 (Rakúsko) alebo +4930 311 939 65 (Nemecko), ak ste s nami ešte neboli v kontakte.

Preprava a vrátenie tovaru

Posielame načúvacie prístroje v rámci Nemecka, Rakúska, Švajčiarska a všeobecne v rámci Európy.

Pokiaľ ide o zaslanie mimo Európy, najlepšie je zavolať nám na telefónne číslo +49 30 3080 6040 (Nemecko), +43 720 816056 (Rakúsko), +41 43508 46 42 (Švajčiarsko) alebo nám napísať na service@mysecondear.de.

Doprava je bezplatná aj pre vaše nové načúvacie prístroje. Postaráme sa aj o colné záležitosti. Pre našich zákazníkov zo Švajčiarska teda platia ceny uvedené na webovej stránke, a to úplne bez akýchkoľvek skrytých nákladov.

.

Sluchové pomôcky vám v rámci Európy zasielame bezplatne. Príslušenstvo k načúvacím prístrojom a batérie sú tiež bez nákladov na dopravu, ak je hodnota objednávky aspoň 49 € (99 € mimo Nemecka a 149 € vo Švajčiarsku). Pri hodnote objednávky nižšej ako 49 € sa uplatňujú náklady na dopravu vo výške 4,90 € (9,90 € mimo Nemecka a 29,90 € mimo EÚ).

V rámci EÚ posielame balíky prostredníctvom nášho prepravného partnera DHL. Hneď po odovzdaní balíka nášmu partnerovi od nás dostanete e-mailom potvrdenie o odoslaní. V e-maile nájdete číslo zásielky (ID) a odkaz, pomocou ktorého môžete sledovať objednávku.

Tu môžete prejsť na sledovanie zásielky od DHL >>

.

Právo na návrat

Ano!

Počas bežných testovacích fáz dostanete od svojho akustického špecialistu testovacie zariadenia. Tieto testovacie zariadenia preto nie sú konečnými zariadeniami, ktoré si nakoniec kúpite. U nás je to trochu inak.

Konečné zariadenie dostanete priamo od nás, ale máte 30-dňovú záruku na dobrý pocit. Ak teda počas tejto doby zistíte, že vám zariadenie nevyhovuje alebo by ste si ho mali rozmyslieť, môžete od kúpy bezplatne odstúpiť a dostať späť peniaze v plnej výške.

Je však presvedčený, že kúpu nebudete ľutovať. Svedčia o tom aj mnohé pozitívne hodnotenia našich zákazníkov. Napríklad na TrustedShops.

Záruka a poistenie

Všetky načúvacie prístroje Oticon, Starkey, ReSound a Phonak majú päťročnú záruku na zariadenie a batériu. Všetci ostatní výrobcovia poskytujú dvojročnú záruku.

Na príslušenstvo sa poskytuje jednoročná záruka a na náhradné diely, ako sú napr. náušníky, sa poskytuje záruka šesť mesiacov.

Na naše načúvacie prístroje sa vzťahuje záruka na materiálové a výrobné chyby od okamihu dodania. Upozorňujeme, že záruka sa nevzťahuje na poškodenia spôsobené nesprávnou manipuláciou alebo opravami vykonanými neoprávnenými osobami.

Ano, ponúkame aj možnosť poistenia vašich načúvacích prístrojov. Spolupracujeme s naším partnerom Alteos, ktorý je súčasťou skupiny AXA. Tam si môžete uzatvoriť poistenie svojich načúvacích prístrojov, aby ste sa chránili pred stratou, krádežou a pod. Viac informácií a možnosť uzatvorenia poistenia nájdete na stránke Alteos Hörgeräte Versicherung.

Záruky / poistenie

Všetky načúvacie prístroje majú štandardne dvojročnú záruku.

Výnimku tvoria Phonak (od 01.01. 2022), Oticon (od 06.04.2022), Starkey (od 01.05.2022) a ReSound (od 01.06.2022). Tu sa na všetky zariadenia poskytuje päťročná záruka na samotné zariadenie a tiež päťročná záruka na dobíjaciu batériu v cene.

Na príslušenstvo sa poskytuje paušálna jednoročná záruka.

Náhradné diely (napr. bývalé slúchadlá) sa poskytujú so šesťmesačnou zárukou.

Ano. za jednorazový poplatok 99 € za ucho si môžete pridať predĺženie záruky na štyri roky. U niektorých výrobcov je štandardná záruka už päť rokov. Viac informácií o tejto jednej otázke nájdete vyššie.

Na ponúkané načúvacie prístroje sa vzťahuje záruka na materiál a spracovanie od okamihu dodania. Táto záruka sa vzťahuje na výrobné chyby a chyby materiálov samotného načúvacieho prístroja, ale nie na príslušenstvo, ako sú batérie, hadičky, reproduktory, náušníky, voskové chrániče atď.... Problémy spôsobené nesprávnym používaním, nesprávnou manipuláciou alebo opravou neoprávnenými osobami nie sú kryté zárukou alebo môžu viesť k jej strate.

.

Opravy

Ak by vznikla záručná reklamácia, samozrejme sa o ňu postaráme bezplatne. Bezplatne vám zašleme náhradné zariadenie.

2 Na zaslanie zariadenia, ktoré potrebuje opravu, od nás dostanete prepravný štítok, samozrejme bezplatne.

3. Postaráme sa o manipuláciu a opravu.

4. Zariadenie vám vymeníme.

I po záruke sme vám vždy k dispozícii na opravu ako váš akustik.

Ak by ste mali opravu riešiť prostredníctvom niektorej z našich špecializovaných predajní, postup je nasledovný:

1. Dohodnete si s nami termín opravy vášho načúvacieho prístroja.

2. Ak nemôžeme opravu zvládnuť priamo v špecializovanej predajni, poskytneme vám počas opravy vášho načúvacieho prístroja náhradný načúvací prístroj.

3. Postaráme sa o spracovanie a opravu.

4. Vykoná sa nová výmena.

.

Po uplynutí dvojročnej alebo štvorročnej záručnej doby zaplatíte za každú potrebnú opravu načúvacieho prístroja nasledujúce ceny:

Výmena batérie = 49,00 €

Malé opravy = 59,00 €

Veľké opravy = 149,00 €

Malé opravy sa týkajú predovšetkým optických chýb. Veľké opravy sú naopak potrebné pri technicky zložitých chybách. Príkladom je chybný procesor

.

Tak sa na vás tešíme v jednej z našich špecializovaných predajní! Termín stretnutia si môžete jednoducho dohodnúť e-mailom na adrese hallo@mysecondear.de alebo telefonicky na čísle 030 31193965.

Zákaznícky servis

Neváhajte a zavolajte nám na
+49 (0) 30 3080 6040.

E-mailový kontakt

Neváhajte nám napísať na service@mysecondear.de